Neem direct contact op
Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk!
Als u ons belt, krijgt u Madelon Meijer of Bea de Fretes aan de telefoon.
Madelon en Bea handelen ook de verzoeken per mail af,
binnen 1 werkdag krijgt u van ons een reactie.
Veel gestelde vragen
1. Wat gebeurt er als ik een offerte aanvraag?
Allereerst nemen we persoonlijk contact met u op. Bij een kennismakingsgesprek op de betreffende locatie bespreken we welke werkzaamheden gedaan moeten worden en meten we het object in. Vervolgens krijgt u van ons een passende en heldere offerte per mail. Bij akkoord van de offerte maken we samen met u een planning die het beste bij u past.
2. Krijg ik een vaste medewerk(st)er toegewezen?
Ja, voor iedere klant werken we met een vaste medewerk(st)er en met een vaste invalkracht. Dan is er bij ziekte of vrije dagen altijd een vertrouwd gezicht èn het vergemakkelijkt de onderlinge communicatie. Mocht er onverhoopt geen match zijn, dan zorgen we voor een andere medewerk(st)er.
3. Hoe controleren jullie de gedane werkzaamheden in mijn pand?
De medewerk(st)er houdt een logboek bij, waarin u kunt volgen welke werkzaamheden wanneer gedaan moeten worden en afgevinkt zijn. Met regelmaat komen we de kwaliteit van het werk controleren op het object. Deze controles maken onderdeel uit van onze certificering volgens het OSB-keurmerk.
4. Werken jullie voor particulieren?
Dat hebben we vroeger wel gedaan, nu richten we ons op de zakelijke markt van bedrijven en instellingen.